Головна Послуги Контакти

Історія

Коляда І.А. Всесвітня історія : підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закладів Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2017. — 304 с. : іл.

У підручнику висвітлено період Нової історії, що розпочинається Великою французькою революцією кінця XVIII ст. та завершується передднем початку Першої світової війни. Основний навчальний матеріал поданий за чинною програмою «Всесвітня історія» Міністерства освіти і науки України. Значна увага приділена практичним заняттям. Образності і покращенню сприйняття історичних процесів і подій Нової історії допомагають витяги з документів, спогадів сучасників, численні ілюстрації та мапи. Розроблена система актуалізуючих, репродуктивно-дедуктивних та творчих завдань покликана пробудити інтерес до поглибленого вивчення періоду, перевірити рівень освітніх досягнень учнів.

Презентація підручника

Історія (електронний варіант)

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
(Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.03.2017 № 417)
ISBN 978-966-496-406-4

Гук О.І.Історія України (Вступ до історії). 5-й кл.Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2016. - 40 с.

Робочий зошит з "Історії України" складено відповідно до чинної програми з історії для 5-9-х класів (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 29.05.2015 р. № 585).

Зошит запитань і завдань призначений для перевірки і закріплення предметних компетентностей учнів. Користування даним посібником сприятиме формуванню в учнів хронологічних, просторових, інформаційних, аксіологічних компетенцій, звільнить від непродуктивної механічної роботи. Містить завдання для всіх етапів уроку, а також для самостійної роботи вдома.

Для учнів 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів історії.

(Лист ІМЗО від 06.07.2016 р. № 2.1/12-Г-482)

І.А. Коляда, В.І. Милько, О.Ю. Кирієнко / за заг. ред. О.П. РеєнтаВсесвітня історія. 9 клас. Книга для вчителяКам’янець-Подільський: Аксіома, 2014. – 440 с.

Навчально-методичний посібник для вчителів укладено відповідно до чинної навчальної програми з історії для загальноосвітньої школи. Видання містить варіативні форми, методи та прийоми організації вивчення всесвітньої історії на уроках у 9 класі, орієнтовані завдання перевірки освітніх досягнень учнів.

Для вчителів, студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

(Лист ІІТЗО від 28.01.2014 р. № 14.1/12-Г-65)

І.А. Коляда, В.І. Милько, О.Ю. Кирієнко / за наук. ред. д. іст. н., професора, заслуженого діяча науки і техніки І.І. ДроботаВсесвітня історія. 9 клас: Збірник документів і матеріалівКам’янець-Подільський: Аксіома, 2014. – 68 с.

Посібник-хрестоматію укладено відповідно до чинної навчальної програми з історії для учнів загальноосвітньої школи. Видання містить документи та матеріали, необхідні для вивчення всесвітньої історії на уроках у 9 класі.

Для вчителів, учнів загальноосвітніх шкіл та студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

(Лист ІІТЗО від 28.01.2014 р. № 14.1/12-Г-65)

І.А. Коляда, В.І. Милько, О.Ю. Кирієнко / за заг. ред. В.В. ТкаченкаНова історія в художньо-літературних образах (кінець XVIII - XIX ст.): книга для читанняКам’янець-Подільський: Аксіома, 2014. – 152 с.

Пропонований посібник, укладений відповідно до чинної навчальної програми з історії для загальноосвітньої школи, складається з науково-популярних нарисів, уривків художньо-літературних творів відомих письменників, спогадів очевидців, які охоплюють весь шкільний курс всесвітньої історії 9 класу. У них відображено реальні політичні події, економічне, культурне та повсякденне життя Нового часу.

Для учнів загальноосвітніх шкіл, учителів, студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

(Лист ІІТЗО від 28.01.2014 р. № 14.1/12-Г-65)

І.А. Коляда, О.Ю. Кирієнко, В.І. МилькоІсторія України. 10 клас. Книга для вчителяКам’янець-Подільський: Аксіома, 2014. – 832 с.

Навчально-методичний посібник для вчителів укладено відповідно до чинної навчальної програми з історії для загальноосвітньої школи. Видання містить варіативні форми, методи та прийоми організації вивчення історії України на уроках у 10 класі, орієнтовні завдання перевірки освітніх досягнень учнів.

Для вчителів, студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

(Лист ІІТЗО від 11.07.2011 р. № 1.4/18-Г-604)

І.А. Коляда, Н.І. Загребельна, О.Ю. Кирієнко, О.О. Мартенко, В.І. Милько, С.І. ВергунІсторія України. 10 клас. Інноваційні уроки. Книга для вчителя. Частина ІІКам’янець-Подільський: Аксіома, 2014. – 172 с.

Навчально-методичний посібник для вчителів укладено відповідно до чинної навчальної програми з історії для загальноосвітньої школи. Видання містить варіативні форми, методи та прийоми організації вивчення історії України на уроках у 10 класі, орієнтовні завдання для перевірки освітніх досягнень учнів.

Для вчителів, студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

(Лист ІІТЗО від 11.07.2011 р. № 1.4/18-Г-604)

І.А. Коляда, О.Ю. Кирієнко, В.І. Милько / за науковою редакцією члена-кореспондента НАН України, доктора історичних наук, професора О.П. РеєнтаІсторія України. 10 клас: [збірник документів і матеріалів]Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2014. – 316 с.

Посібник-хрестоматію укладено відповідно до чинної навчальної програми з історії для загальноосвітньої школи. Видання містить документи та матеріали, необхідні для вивчення історії України в 10 класі.

Для вчителів, учнів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, коледжів та студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

(Лист ІІТЗО від 11.07.2011 р. № 1.4/18-Г-604)

І.А. Коляда, О.Ю. Кирієнко, В.І Милько, Н.І. Загребельна / за заг. ред. О.П. РеєнтаІсторія України. 10 клас: книга для читанняКам’янець-Подільський: Аксіома, 2014. – 292 с.

Пропонований посібник, укладений відповідно до чинної навчальної програми з історії для загальноосвітньої школи, містить науково-популярні нариси, уривки художньо-літературних творів відомих письменників, спогади очевидців, які охоплюють весь шкільний курс історії України 10 класу. У них відображено реальні політичні події, економічне, культурне та побутове життя українського народу від початку ХХ ст. до розгортання Другої світової війни. Для учнів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, коледжів, учителів, студентів педагогічних навчальних закладів.

(Лист ІІТЗО від 11.07.2011 р. № 1.4/18-Г-604)