Головна Послуги Контакти

Інформатика

Т.П. Караванова Методика розв’язування алгоритмічних задач. Основи алгоритмізації та програмування: навчально-методичний посібник для вчителів Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013. – 460 с.

У навчально-методичному посібнику розглядаються питання методики викладання тем загальної побудови алгоритмів, базових алгоритмічних структур, типів алгоритмів, стандартних структур даних. У посібнику представлені оптимальні та альтернативні варіанти алгоритмів завдань, що увійшли до посібника "Основи алгоритмізації та програмування. 777 задач з рекомендаціями та прикладами". До всіх розглянутих завдань пропонується система тестів щодо перевірки коректності розроблених алгоритмів.

Посібник розрахований на вчителів, які викладають інформатику за програмами профільного та поглибленого рівня. Він також буде корисним для вчителів, які викладають інформатику за рівнем стандарту та академічним рівнем, для роботи на факультативних заняттях, спецкурсах, у гуртках, під час підготовки учнів до олімпіад з інформатики та інших інтелектуальних змагань.

Посібник також може бути корисним студентам коледжів, училищ, технікумів, ВНЗ.

(Лист ІІТЗО від 19.04.2013 р. № 14.1/12-Г-143)

Т.П. Караванова Методика розв’язування алгоритмічних задач. Побудова алгоритмів: навчально-методичний посібник для вчителів Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2014. – 344 с.

У навчально-методичному посібнику розглядаються питання методики викладання тем щодо алгоритмів побудови та реалізації структури даних, пошукових алгоритмів та сортування, комбінаторики, основ теорії графів, динамічного та лінійного програмування, жадібних алгоритмів, елементів обчислювальної геометрії, алгебраїчних методів розв’язування алгоритмічних задач. У посібнику наводяться повні тексти кодів програм, що реалізують методи, які розглянуті у посібниках "Методи побудови алгоритмів та їх аналіз. Необчислювальні алгоритми" та "Методи побудови алгоритмів та їх аналіз. Обчислювальні алгоритми". До всіх розглянутих завдань пропонується система тестів для перевірки коректності розроблених алгоритмів.

Посібник розрахований на вчителів, які викладають інформатику за програмами профільного та поглибленого рівня вивчення. Він також буде корисним для вчителів, які викладають інформатику за рівнем стандарту та академічним рівнем, для роботи на факультативних заняттях, спецкурсах, у гуртках, під час підготовки учнів до олімпіад з інформатики та інших інтелектуальних змагань.

Посібник також може бути корисним студентам коледжів, училищ, технікумів, ВНЗ.

(Лист ІІТЗО від 19.04.2013 р. № 14.1/12-Г-144)