Головна Послуги Контакти

Математика

В. О. Швець, Г. І. Білянін, О. Я. Біляніна Алгебра і початки математичного аналізу. Додаток до чинного підручника для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний та профільний рівні Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2017. — 136 с.

ISBN 978-966-496-395-1

Цей навчальний посібник є частиною підручника «Алгебра і початки математичного аналізу. 10 клас» за академічним та профільним рівнями, укладений згідно чинної програми МОНУ та відповідає віковим можливостям учнів.

Посібник вміщає два навчальні модулі, в кожний із яких структурно укладено ілюстровану модель змісту модуля; змістову цитату; короткий зміст модуля; перелік основних понять та фактів – очікуваних результатів учнів; параграфи, структуровані за схемою: виклад теоретичного матеріалу; приклади його застосування з розв’язанням та його обґрунтуванням; п’ятирівневі задачі для закріплення, у тому числі навчальні завдання в тестовій формі за європейськими форматами; прикладні задачі на компетентність; історичний матеріал; запитання та тест самоконтролю.

Зміст посібника сприятиме формуванню знань, умінь і навичок в учнів та спонукатиме їх до підвищення рівня компетентностей. Рубрика «Прикладні задачі», їх графічна інтерпретація розвиватиме інтерес до предмета. Задачі складено так, щоб учитель міг використовувати різні технології та форми навчання (колективну роботу, в групах, у парах, індивідуальну; індивідуальний чи диференційований підхід тощо).

Призначено для учнів загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів математики.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист № 1/11-2664 від 27.02.2015 р.)

О.Я.Біляніна, Г.І.Білянін, В.О.Швець Геометрія. Додаток до чинного підручника для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний та профільний рівні Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2017. — 128с.

ISBN 978-966-496-394-4

Цей навчальний посібник є частиною підручника «Геометрія. 10 клас» за академічним та профільним рівнями, укладений згідно чинної програми МОНУ та відповідає віковим можливостям учнів.

Посібник вміщає два навчальні модулі, в кожний із яких структурно укладено ілюстровану модель змісту модуля; змістову цитату; короткий зміст модуля; перелік основних понять та фактів – очікуваних результатів учнів; параграфи, структуровані за схемою: виклад теоретичного матеріалу; приклади його застосування з розв’язанням та його обґрунтуванням; п’ятирівневі задачі для закріплення, у тому числі навчальні завдання в тестовій формі за європейськими форматами; прикладні задачі на компетентність; історичний матеріал; запитання та тест самоконтролю.

Зміст посібника сприятиме формуванню знань, умінь і навичок в учнів та спонукатиме їх до підвищення рівня компетентностей. Рубрика «Прикладні задачі», їх графічна інтерпретація розвиватиме інтерес до предмета. Задачі складено так, щоб учитель міг використовувати різні технології та форми навчання (колективну роботу, в групах, у парах, індивідуальну; індивідуальний чи диференційований підхід тощо).

Призначено для учнів загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів математики.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист № 1/11-2667 від 27.02.2015 р.)